We zijn genomineerd voor twee prestigieuze European Excellence Awards! De awards staan bekend als dé bekroningen voor eersterangs Europese PR en communicatie. We zijn meer dan trots om bij de kanshebbers te horen met onze betekenisvolle campagnes voor het Nuon Solar Team en de Johan Cruijff ArenA.

Nuon/Vattenfall – Join The Winning Team

De eerste nominatie is met Nuon/Vattenfall. De PR- en contentcampagne voor het Nuon Solar Team leverde een nominatie op in de categorie Energy.

De andere finalisten in de categorie Energy zijn:

  • Land of Hope – Galp
  • NAM70 Challenge – NAM met BCW Netherlands
  • Finlandia by Forest Machines – Neste, Ponsse met Kurio // The Social Media Age(ncy)
  • South Pole Energy Challenge – Shell met Edelman, EndemolShineGroup, Electric Robin
  • Engineering Real-life Heroes – Shell met Daniel J. Edelman, Little Dot Studios

 

Johan Cruijff ArenA – Second Life for Stadium Seats

De tweede nominatie is met de Johan Cruijff ArenA. De PR- en contentcampagne rond de vervanging van de stadionstoelen is kanshebber in de categorie Entertainment & Culture.

De andere finalisten in de categorie Entertainment zijn:

  • Diablo III: The Haunted Experience—Blizzard with Wenderfalck
  • The Drama Kitchen—Sky Atlantic with Unity
  • Museum of News—1 1 media with Grestodorchuk PR
  • Optimus Prime Takes Over the Subway Station—NOS Audiovisuais with Lift World

De uitreiking van de awards is op 6 december 2018 in Dublin.