Specialismen
Hier blinken
Op zoek naar een specifieke dienst? Dit zijn onze specialiteiten.

Mediatraining
Hoe werken media en journalisten en hoe ga je daarmee om? Hoe maak je nieuws en hoe houd je de regie bij kritische vragen? Tijdens onze mediatrainingen brengen wij jou gevoel voor nieuws bij, vertellen we je hoe journalisten werken en leren we je hoe je daarop kunt inspelen. We laten je oefenen voor de camera met je eigen verhaal. Vaak in kleine groepjes, met ervaren oud-journalisten als trainer.
Stress-sensitieve communicatie
Langdurige onzekerheid, problematische geldzorgen of sociale problemen veroorzaken bij veel mensen stress. Bij gestreste mensen neemt het ‘doenvermogen’ af en gaan zij anders om met communicatieboodschappen: zaken die voor de meeste mensen vrij eenvoudig zijn, zijn voor mensen met stress vaak een onmogelijke opgave. Leene Communicatie helpt opdrachtgevers om succesvol te communiceren met mensen die (langdurige) stress ervaren. Daardoor is de communicatie veel effectiever.
Lees hier meer over stress-sensitieve communicatie en het downloaden van de whitepaper.


Pensioencommunicatie
Pensioen is voor veel mensen een ‘ver van hun bed’-show. En het is taaie materie. De regels voor pensioen zijn lastig te begrijpen. En met de komst van het nieuwe pensioenstelsel gaan die regels ook nog eens veranderen. Alle reden voor pensioenfondsen, pensioenverzekeraars en pensioenuitvoerders om in actie te komen. En in te zetten op begrijpelijke, begripvolle communicatie. Daar helpen de adviseurs, tekstschrijvers en vormgevers van Leene Communicatie graag bij.
Lees hier meer over ons aanbod op het gebied van pensioencommunicatie.
Communicatie over energietransitie
Ieder van ons heeft wat te doen in de overstap naar duurzame energie en warmte. Wij ontwikkelen opvallende PR-, communicatie- en contentcampagnes om het nut en de noodzaak van de energietransitie onder de aandacht te brengen bij specifieke doelgroepen. Van een krachtig concept en aansprekende beeldtaal, tot een activerende slogan en aantrekkelijke campagnemiddelen. Dankzij een geïntegreerde mix van communicatiemiddelen geef je je doelgroepen de juiste inhoud van de boodschap mee en stimuleer je het gewenste gedrag.
Lees hier meer over ons aanbod op gebied van communicatie over energietransitie.
