Contentspecialist Nick van Sprang (2003) houdt ervan om ingewikkelde teksten om te toveren naar heldere en aansprekende content. Zijn gestructureerde aanpak combineert hij met zijn oog voor detail en creativiteit. Dat levert aantrekkelijke en effectieve online communicatie op.
Werkt voor
Als contentspecialist bij Leene Communicatie ondersteunt Nick opdrachtgevers als het College voor Toetsen en Examens (CvTE), het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW), het ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het ministerie van Financiën. Hij onderhoudt en herstructureert websites en begeleidt migraties. Daarnaast verbetert hij de digitale toegankelijkheid van verschillende kanalen en voert hij online mediascans uit.
Achtergrond
Nick behaalde een bachelor in Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam. Tijdens deze studie specialiseerde hij zich in gedrag, klantbehoeften en begrijpelijke en toegankelijke communicatie. Zijn stages deed hij bij Greenchoice en Rotterdam The Hague Airport. Hij verbeterde voor deze organisaties de externe communicatie en verhoogde de klantbetrokkenheid.
