Remco Salfischberger (1979) werkt als merk- en campagnestrateeg bij Leene Communicatie. Hij krijgt een kick van het oplossen van complexe vraagstukken en helpt merken graag de volgende stap in hun lifecycle te nemen. Hij doet dat het liefst in nauwe samenwerking met opdrachtgevers.
Werkt voor
Bij Leene Communicatie werkt Remco voor diverse opdrachtgevers, zoals vakbond CNV, het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en Gemeente Capelle aan den IJssel. Vanuit zijn eigen bureau 105 werkt hij onder andere voor het Programma Aanpak Ondermijning Schiphol en de Koninklijke BAM Groep. Leene Communicatie en 105 werken in een duurzame strategische samenwerking samen aan merkpositioneringen en interne en externe communicatie- en contentcampagnes.
Achtergrond
Remco studeerde Rechten en Informatica & Economie en begon zijn professionele carrière in 1999 bij BIKKER Interactieve Media. In 2002 richtte hij bureau 105 op dat inmiddels alweer 20 jaar bestaat. Voor Remco begint een positioneringstraject of (gedrags)campagne altijd met onderzoek en insights. Om van daaruit je boodschap zo duidelijk en aantrekkelijk mogelijk te maken, zodat die opvalt, beklijft en echt iets in beweging zet.